Wittchen
Firma z grupy MŚP (Małe i Średnie Przedsiębiorstwa), dysponująca flotą kilkudziesięciu samochodów. Brak zorganizowanego, odpowiedniego systemu do zarządzania i kontrolowania procesu likwidacji szkód. Likwidacja następowała bezpośrednio przez Towarzystwo Ubezpieczeń.
Brak odpowiednich standardów procesu likwidacji szkód spowodował niestabilne koszty związane z eksploatacją floty samochodowej, a brak współpracującej sieci blacharsko-lakierniczej powodował wysokie koszty napraw, wydłużenie czasu likwidacji szkody i nieuzasadnione przestoje pojazdów w serwisach.
W wyniku przeprowadzonej analizy kosztowej Klient upoważnił CHS do przejęcia obsługi floty Klienta. Umożliwiło to kontrolę całego procesu, tak na poziomie kosztów jak i i pod kątem jakości obsługi szkód.
Nie posiadając własnego działu likwidacji szkód samochodowych, Klient otrzymał pełen outsourcing procesu, kontrolę kosztów, zapewnienie wystandaryzowanej obsługi serwisowej na terenie całego kraju, oraz zapewnienie mobilności na cały czas naprawy.
Dzięki współpracy z CHS Klient uzyskał optymalizację kosztów stałych, oraz kontrolę nad jakością napraw.
Klient uzyskał dostęp do profesjonalnych narzędzi do zarządzania szkodami, a także pełną mobilność floty poprzez zapewnienie aut zastępczych na cały czas naprawy.