99rent
Wiodąca firma z branży rent a car oferująca swoim Klientom najem krótko i długoterminowy samochodów osobowych i dostawczych. Brak współpracującej sieci blacharsko-lakierniczej zapewniającej obsługę szkody w ASO marki samochodu oraz wyspecjalizowanego narzędzia IT do zarządzania szkodowością.
Przy dynamicznie rosnącym parku pojazdów (obecnie ponad 1700 aut) brak współpracującej sieci blacharsko-lakierniczej powodował wzrost średniej wartości naprawy, co z kolei przekładało się na wyższe stawki za polisę ubezpieczeniową. Logistyka aut do ASO danej marki powodowała wydłużenie czasu naprawy oraz przestoje w aut użyczanych Klientom.
Wprowadzenie CHS jako zewnętrznego dostawcy usługi posiadającego odpowiednie narzędzia i wiedzę operacyjną w zakresie likwidacji szkód. CHS przejmuje koordynację nad całościowym procesem likwidacji szkód począwszy od zgłoszenia szkody, poprzez zarządzanie naprawą i rozliczenie jej kosztów aż do zamknięcia całej procedury na poziomie ubezpieczyciela.
Zapewnienie Klientowi ogólnopolskiej wystandaryzowanej obsługi oraz wyselekcjonowanej sieci blacharsko-lakierniczej pozwoliło zapewnić pełne wsparcie i poprawiło relacje z jego Klientami. Wprowadzony proces optymalizacji i kontroli kosztów napraw daje podstawy do rozmów z ubezpieczycielami o obniżenie stawki ubezpieczeniowej. Kolejny krok, to zbudowanie z klientem systemu likwidacji szkód opartego o własny fundusz naprawczy.